Skip to content

Verzending & bezorging Of afhalen

Onze Eijerkamp bezorgers bezorgen je meubels voor € 49.- tot over de eerste drempel van je voordeur met onze Drempelservice. Kies je voor de Eijerkamp bezorgservice (€ 99.-), dan doen we meer dan alleen bezorgen!

Verzending & bezorging of afhalen bij Eijerkamp
Eijerkamp bezorgservice

DIRECT GENIETEN
Met de Eijerkamp bezorgservice doen we meer dan alleen bezorgen en geniet je direct van je nieuwe meubels!

Eijerkamp Bezorgservice

Kies je voor de Eijerkamp Bezorgservice (€ 99.-), dan doen we meer dan alleen bezorgen!
V
Twee professionele Eijerkamp meubelbezorgers leveren je meubels op de gewenste plek in huis;
V Je meubels worden met zorg verpakt en uitgepakt;
V Alle meubels worden voorzien van viltjes onder de poten ter bescherming van de vloer;
V Vakkundige eindmontage en afstelling. We testen evt. elektrische onderdelen, motoren en relaxfauteuils*
V Verpakkingsmateriaal gaat mee retour voor recycling;
V Je ontvangt gratis onderhoudsadvies;
V Zodra je complete bestelling bij ons binnen is, nemen wij telefonisch contact met je op voor het inplannen van een bezorgafspraak;
V Twijfel of het nieuwe meubel naar binnen past? Dan komen wij indien nodig gratis langs om voor je te meten of het past.

*De Eijerkamp Bezorgservice is exclusief muurmontage, exclusief montage van lampen en exclusief het in elkaar zetten van zelfmontage artikelen.

Let op: onze bezorgers mogen meubels maximaal tot en met de 3e etage tillen (volgens de Arbo richtlijnen). Woon je op de 4e etage of hoger zonder lift of een lift waar de meubels niet inpassen? Na afronding van je bestelling, nemen wij contact met je op om de bezorgmogelijkheden te bespreken. De kosten voor een verhuislift bij de Eijerkamp Bezorgservice bedragen € 125.-.

Eijerkamp drempelservice

EIJERKAMP DREMPELSERVICE
Tot over de eerste drempel van je voordeur bezorgd door de Eijerkamp bezorgers!

Drempel service

Wanneer je kiest voor de Drempelservice worden je meubels tot over de eerste drempel van je voordeur bezorgd door de Eijerkamp bezorgers. De Drempelservice kost € 49.-.

Bij Drempelservice kies je automatisch voor zelfmontage: je dient de meubels zelf op de juiste plek te zetten, uit te pakken en te monteren. Wil je liever dat onze Eijerkamp bezorgers dat voor je doen? Maak dan gebruik van onze Eijerkamp Bezorgservice.

Zodra je complete bestelling bij ons binnen is, nemen wij telefonisch contact met je op voor het inplannen van een bezorgafspraak.

Let op: onze bezorgers mogen meubels maximaal tot en met de 3e etage tillen (volgens de Arbo richtlijnen). Woon je op de 4e etage of hoger zonder lift of een lift waar de meubels niet inpassen? Na afronding van je bestelling, nemen wij contact met je op om de bezorgmogelijkheden te bespreken. De kosten voor een verhuislift bij de Eijerkamp Drempelservice bedragen € 125.-.

Gratis afhalen bij Eijerkamp Zutphen

Online bestelde meubels en showroommodellen zijn af te halen bij ons centrale Afhaalmagazijn bij Eijerkamp Zutphen. Deze is geopend op elk moment tijdens winkelopening, dus 7 dagen per week!

Wanneer je bestelling binnen is, ontvang je een mail dat je je nieuwe meubel(s) kunt komen ophalen. Wij helpen je het meubel in de auto te plaatsen.

Bezorging via PostNL

Kleinere woonitems (o.a. max. 4 stoelen, bijzettafels, kussens en accessoires) worden lekker snel bij je thuisbezorgd door PostNL voor € 9.95 Zodra je bestelling ons Eijerkamp magazijn heeft verlaten, volg je deze op de voet met Track & Trace van PostNL!

Verzending & bezorging in Noord-Holland en buiten regio's

Als je in Amsterdam, boven Amsterdam in Noord-Holland of in een buiten regio woont, worden je meubels bezorgd door onze exclusief geselecteerde partners. Dat geldt zowel bij je keuze voor Drempelservice als bij je keuze voor de Eijerkamp Bezorgservice. Een week voor de geplande leverweek wordt er telefonisch contact met je opgenomen voor het maken van een bezorgafspraak. Onze geselecteerde partners bezorgen dagelijks meubels in deze regio's, dus zij komen leveren op de dag welke jij wenst. Dat is extra fijn!

Verzending & bezorging outlet- & showroommodellen

Koop je bij Eijerkamp een outlet- of showroommeubel? Dan kun je deze gratis afhalen bij Eijerkamp in Zutphen of Veenendaal.

Verzending & bezorging op de Waddeneilanden of in het buitenland

Bezorging op de Waddeneilanden of in het buitenland is mogelijk op aanvraag. Neem hiervoor contact met ons op via
0575 - 583 600 of via onze chat- of contactbutton.

Nog goed om te weten: we leveren niet op postbusadressen.

Veelgestelde vragen over bezorgen & afhalen bij Eijerkamp

  • 1. Welke bezorgopties zijn er bij Eijerkamp?

    Bij Eijerkamp bezorgen we je meubels graag op de manier die jij wenst. Hieronder alle bezorgopties op een rijtje:

    Eijerkamp bezorgservice
    Kies je voor de Eijerkamp bezorgservice dan doen we meer dan alleen het bezorgen van je meubels! Je meubels worden vakkundig gemonteerd door twee professionele Eijerkamp meubelbezorgers, het verpakkingsmateriaal wordt meegenomen voor recycling, je wordt vakkundig voorzien van onderhoudsadvies voor je meubels en alle meubels worden voorzien van standaard viltjes onder de poten ter bescherming van de vloer. Daarnaast krijg je een vakkundige eindmontage en afstelling van bijvoorbeeld kasten. We testen eventuele elektrische onderdelen, motoren en relaxfauteuils.

    *De Eijerkamp Bezorgservice is exclusief muurmontage, exclusief montage van lampen en exclusief het in elkaar zetten van zelfmontage artikelen.

    De kosten voor de Eijerkamp bezorgservice bedragen €99,-

    Drempelservice
    Wanneer je kiest voor de optie ‘drempelservice’ bezorgen we je meubels tot over de eerste drempel van je voordeur. De bezorging verloopt via Eijerkamp, door Eijerkamp bezorgers. Bij drempelservice kies je automatisch voor zelfmontage. Je dient de meubels zelf op de juiste plek te zetten en te monteren.

    De kosten voor drempelservice bedragen €49,-

    Afhalen bij Eijerkamp Zutphen
    Online bestelde meubels en showroommodellen zijn af te halen bij ons centrale Afhaalmagazijn bij Eijerkamp Zutphen. Deze is geopend op elk moment tijdens winkelopening, dus 7 dagen per week! Het is ook mogelijk om aankopen die in de winkel zijn gemaakt af te halen. Informeer hierover bij 1 van onze verkopers tijdens het maken van je aankoop.

    Wanneer je bestelling binnen is, ontvang je een mail dat je je nieuwe meubel(s) kunt komen ophalen. Wij helpen je het meubel in de auto te plaatsen.

    Bezorging via PostNL
    Kleinere woonitems (o.a. max. 4 stoelen, bijzettafels, kussens en accessoires) worden lekker snel bij je thuisbezorgd door PostNL voor € 9.95 Zodra je bestelling ons Eijerkamp magazijn heeft verlaten, volg je deze op de voet met Track & Trace van PostNL!

  • 2. Wat zijn de bezorgkosten bij Eijerkamp?

    Dit hangt af van de keuze van bezorging. Hieronder staan de bedragen bij de bijbehorende bezorgoptie:

    • Eijerkamp bezorgservice €99,-
    • Drempelservice €49,-
    • PostNL €9,95
    • Afhalen in Zutphen gratis
  • 3. Ik woon op een waddeneiland, bezorgen jullie hier ook?

    Bezorging op de Waddeneilanden is mogelijk op aanvraag. Neem hiervoor contact met ons op via 0575 - 583 600 of via onze chat- of contactbutton.

  • 4. Ik wil mijn bezorgafspraak wijzigen, waar kan ik dit doen?

    Eijerkamp maakt het je graag gemakkelijk. Daarom informeren wij je zo goed mogelijk over de datum en het tijdstip waarop wij je aankoop bij je bezorgen.

    Zodra je meubelen geleverd kunnen worden nemen wij contact met je op om een bezorgdatum af te spreken. Komt later de afgesproken bezorgdatum niet uit, of wil je het bezorgadres wijzigen, dan verzoeken we je dit minimaal vier werkdagen vóór de bezorgdatum per telefoon via (planning) 0575 583606 aan ons te melden.

    Wil je binnen deze vier werkdagen de bezorgdatum wijzigen of ben je op de afgesproken bezorg dag en/of tijdstip niet thuis, dan brengen wij voor de nieuwe bezorgafspraak €150,- in rekening.

  • 5. Wat is de status van mijn bestelling?

    Ben je benieuwd wat de status is van jouw bestelling? Het is goed om te weten dat wij contact met je opnemen zodra je bestelling klaar is voor bezorging voor het maken van een gepaste bezorgafspraak. Echter kan het soms helaas voor komen dat door vertraagde toelevering van grondstoffen/onderdelen of andere onvoorziene omstandigheden je order hierdoor vertraagd is. Ook wanneer er onverhoopt een vertraging is ontstaan stellen wij u daar tijdig en netjes van op de hoogte. Uiteraard zetten we alles op alles om vertraging van levertijd te voorkomen en tot het minimum te beperken.

    Heb je nog verdere vragen over je bestelling? Neem dan contact op via 0575 - 583 600 of via onze chat- of contactbutton.

  • 6. Kunnen jullie showroommodellen en outlet artikelen ook bezorgen?

    Voor showroommodellen en outlet artikelen geldt dat je dit kosteloos kunt afhalen bij Eijerkamp Zutphen of Veenendaal (afhankelijk van waar je het koopt). Het is niet mogelijk om dit bij je thuis te bezorgen.

    Heb je een huurbus nodig? Neem dan contact op via 0575 - 583 600 of via onze chat- of contactbutton om de mogelijkheden hiervoor te bespreken.

  • 7. Wat als mijn bestelling is vertraagd?

    Het kan helaas soms voorkomen dat de levering van een bestelling is vertraagd. Dit kan verschillende oorzaken hebben zoals vertraging in toelevering van grondstoffen/onderdelen of andere onvoorziene omstandigheden. In dit geval neemt Eijerkamp netjes en zo spoedig mogelijk contact met je op.

    Uiteraard zetten we alles op alles om vertraging van levertijd te voorkomen en tot het minimum te beperken.

  • 8. Ik heb gekozen voor drempelservice maar ik wil toch graag de Eijerkamp bezorgservice (of andersom), kan dit?

    Heb je gekozen voor drempelservice maar wil je toch graag de Eijerkamp bezorgservice (of andersom)? De mogelijkheden hierin zijn afhankelijk van je aankoop en het moment van melden. Neem in ieder geval zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice via 0575 - 583 600 of de chat- of contactbutton. Vermeld hierbij altijd je ordernummer, zo kunnen we je snel en efficiënt helpen.

  • 9. Waar kan ik mijn leverweek zien?

    De verwachte levertijd is besproken tijdens het verkoopgesprek. Wil je deze alsnog weten? Neem dan mogelijk contact op met onze klantenservice via 0575 - 583 600 of de chat- of contactbutton. Vermeld hierbij altijd je ordernummer, zo kunnen we je snel en efficiënt helpen.

  • 10. Ik woon in een flat/ op een verdieping, kunnen jullie dan ook bezorgen?

    Onze bezorgers mogen meubels maximaal tot en met de 3e etage tillen (volgens de Arbo richtlijnen). Woon je op de 4e etage of hoger, zonder lift of een lift waar de meubels niet inpassen? Na afronding van je bestelling, nemen wij contact met je op om de bezorgmogelijkheden te bespreken. De kosten voor een verhuislift bij de Eijerkamp Drempelservice en de Eijerkamp bezorgservice bedragen € 125.-.

  • 11. Ik woon in het buitenland, is bezorging hier mogelijk?

    Bezorging in het buitenland is mogelijk op aanvraag. Neem hiervoor contact met ons op via 0575 - 583 600 of via onze chat- of contactbutton.