Skip to content

Klacht melden

Wij hechten veel waarde aan een goede service. Jouw tevredenheid is voor ons het allerbelangrijkste! Heb je een vraag, klacht of suggestie? Wij horen het graag. Zo zorgen wij ervoor dat de service van Eijerkamp continu verbetert. 

Gebruik het formulier hieronder en voeg foto's toe voor een snelle afhandeling van je klacht.

All in House service afgesloten? 
Gaat je melding over een zitmeubel die je met het garantieplan All in House Service hebt gekocht? Neem voor een snelle afhandeling rechtstreeks contact op met de servicedienst van All in House Service: via het online klachtenformulier of telefoonnummer 055 - 357 54 11

Let op: vanwege de vele bestellingen is het momenteel bij onze Klantenservice drukker dan normaal. Het kan dus helaas iets langer duren voordat je een reactie van ons ontvangt. We streven er naar om uw klacht zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen, met de Eijerkamp service die je van ons gewend bent. Excuses voor het ongemak!

Het artikelnummer begint met een 1
Selecteer een png of jpg
Selecteer een png of jpg
Selecteer een png of jpg
Klacht melden Eijerkamp

Liever direct contact?

Heb jij liever direct contract met één van onze medewerkers? Neem telefonisch contact met ons op.