Skip to content

Annuleren & retourneren bij Eijerkamp

Wil je meer weten over annuleren en retourneren bij Eijerkamp? Of je jouw meubels nu hebt gekocht in onze winkels in Zutphen & Veenendaal, online of in de outlet. Hier lees je precies hoe en óf je kunt retourneren en annuleren. Bekijk ook de FAQ’s voor informatie over het wijzigen van je bestelling.

Annuleren & retourneren

Kan ik mijn aankoop retourneren?

  • 1
    Winkelaankoop
    Winkelaankoop

    Helaas is het niet mogelijk om een winkelaankoop te annuleren of te retourneren als deze conform de gemaakte afspraken en de koopovereenkomst is geleverd. Heb je een klacht over je (winkel)aankoop? Dien je klacht dan eenvoudig in via deze pagina.

  • 2
    Online aankoop
    Online aankoop

    Je kunt je online aankoop binnen 14 dagen annuleren en retourneren, mits je voldoet aan de retourvoorwaarden. Hieronder vind je alle mogelijkheden en voorwaarden op een rij.

    *De kosten voor retournering zijn voor eigen rekening. De bezorgkosten van de oorspronkelijke bestelling worden niet terugbetaald. Alleen de waarde van het geretourneerde artikel wordt gecrediteerd.

  • 3
    Sale en outlet aankoop
    Sale en outlet aankoop

    Een sale- en/of outletaankoop kan in geen enkel geval geannuleerd of geretourneerd worden.

  • Vragen over retourneren?
    Vragen over retourneren?

    Heb je een vraag over het retourneren van je meubels? Neem dan contact met ons op via 0575 - 583600 of klik op de contactknop.

Hoe werkt retourneren en wat zijn de voorwaarden?

  • 1
    Retourneren per post

    1. Meld je retour bij ons aan via de aanmeldknop

    2. Vul het meegeleverde, of hier te downloaden, retourformulier in

    3. Plak de bijgevoegde adressticker op het pakket

    4. Breng je pakket naar het dichtstbijzijnde pakket-punt

    5. Ontvang binnen 14 werkdagen je retourwaarde terug op je rekening (na ontvangst van je retour)

  • 2
    Zelf retour brengen

    1. Meld je retour bij ons aan via de aanmeldknop

    2. Vul het meegeleverde, of hier te downloaden, retourformulier in

    3. Verpak je retour zorgvuldig

    4. Breng je pakket naar ons afhaalmagazijn aan de Hermesweg 15, Zutphen (tussen de winkel en de outlet)

    5. Ontvang binnen 14 werkdagen je retourwaarde op je rekening (na ontvangst van je retour)

  • 3
    Ophalen door Eijerkamp bezorgteam

    1. Meld je retour bij ons aan via de aanmeldknop

    2. Vul het meegeleverde, of hier te downloaden, retourformulier in

    3. Plak de bijgevoegde adressticker op het pakket

    4. Mail naar planning@eijerkamp.nl om de ophaalservice aan te vragen.

    5. Voldoe je aan alle retourvoorwaarden? Dan ontvang je binnen 14 werkdagen je retourwaarde op je rekening.

    Voor het ophalen van je meubel door het Eijerkamp bezorgteam rekenen wij €50.

  • Retourvoorwaarden

    ✓ Originele kaartjes en labels moeten nog aan het artikel zitten

    ✓ Het artikel moet compleet en onbeschadigd zijn

    ✓ Het artikel moet ongebruikt zijn en in de originele, intacte verpakking zitten

    ✓ Kussens en dekbedden kunnen alleen geretourneerd worden als de verzegeling intact is en de verpakking ongeopend is

Veelgestelde vragen over annuleren & retouren bij Eijerkamp

  • 1.  Kan ik mijn online bestelling annuleren?

    Mocht je je online bestelling willen annuleren, dan kunt u het pakket bij levering weigeren of binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. Een online bestelling (een koop op afstand), kan je altijd kosteloos annuleren (mits je voldoet aan de voorwaardes voor retourneren). Verzendkosten en eventuele inpakkosten zijn voor eigen rekening.

  • 2. Kan ik mijn online bestelling wijzigen?

    Je online bestelling wijzigen kan kosteloos mits je bestelling nog niet verzonden is. Neem contact op via 0575 - 583600 of gebruik de chat- of contactbutton.

  • 3. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

    Je kunt je bestelling eenvoudig retourneren via de volgende mogelijkheden:

    Zelf retourneren per post:

    Gebruik altijd de meegeleverde adressticker en sluit het ingevulde retourformulier bij. Hiermee kunnen wij je retourzending zo snel mogelijk verwerken. Na inlevering van het pakket ontvang je een verzendbewijs. Zodra je retourzending bij ons binnen is, ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging. Zodra de retour is verwerkt, krijg je het aankoopbedrag van het artikel terug. De verzendkosten en eventuele kosten voor het inpakken van de zending zijn voor eigen rekening.

    Eijerkamp ophaalservice:

    Wil je grote artikelen retourneren zoals een bank of kast? Neem contact op via 0575 - 583600 of gebruik het de chat- of contactbutton voor het maken van een retourafspraak. Voor het ophalen van het meubel brengen wij 50.- in rekening.

    Zelf retour brengen

    Je kunt je bestelling ook zelf retour brengen naar 1 van onze winkels. 1 van onze medewerkers in onze winkels helpt je hier graag verder mee.

  • 4. Moet ik verzendkosten betalen voor het retourneren?

    Bij online bestellingen heb je herroepingsrecht, dit betekent dat je (mits je aan de voorwaarden voor retourneren voldoet) altijd recht hebt op terugbetaling van je aankoop. De verzendkosten (of ophaalkosten) en eventuele kosten voor het inpakken van de zending zijn voor eigen rekening.

  • 5. Kan ik mijn bestelling laten ophalen door Eijerkamp?

    Wil je grote artikelen retourneren zoals een bank of kast? Neem contact op via 0575 - 583600 of gebruik het de chat- of contactbutton voor het maken van een retourafspraak. Voor het ophalen van het meubel brengen wij 50.- in rekening.

  • 6. Kan ik mijn bestelling zelf retour brengen?

    Je kunt je (online) bestelling zelf retour brengen naar 1 van onze winkels. Neem hierbij je orderbevestigingsformulier mee waar het ordernummer en je bestelling(en) op staan.

  • 7. Kan ik mijn winkelaankoop annuleren?

    Heb je spijt van je aankoop die je in 1 van onze winkels hebt gedaan? Je kunt je bestelling annuleren. Vaak kan dit niet geheel kosteloos omdat wij de artikelen speciaal voor jou laten maken. Je betaald dan meestal annulatiekosten. Neem contact op via 0575 - 583600 of gebruik het de chat- of contactbutton zodat wij kunnen kijken wat hierin voor jou mogelijk is. Je mag uiteraard ook langskomen in 1 van onze winkels zodat we je daar verder kunnen helpen.

  • 8. Kan ik mijn bestelling die ik in de winkel heb gedaan wijzigen?

    Wil je een bestelling die je hebt gedaan in de winkel wijzigen? De mogelijkheden hierin zijn afhankelijk van je aankoop en het moment van melden. Neem in ieder geval zo spoedig mogelijk contact op via 0575 583600 of de chat- of contactbutton. Je mag uiteraard ook langskomen in 1 van onze winkels zodat we je daar verder kunnen helpen. Vermeld hierbij altijd je ordernummer, zo kunnen we je snel en efficiënt helpen.

  • 9. Wanneer krijg ik mijn geld terug wanneer ik iets heb geretourneerd?

    Heb je een bestelling geretourneerd? Wij doen ons uiterste best om het bedrag van de gedane retour zo spoedig mogelijk over te maken op het door jou doorgegeven IBAN-nummer. Staat het bedrag na 14 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op via 0575 - 583600 of gebruik het de chat- of contactbutton zodat wij dit voor je in orde kunnen maken.

  • 10. Wat zijn de voorwaardes voor retourneren?

    Voor het retourneren van artikelen gelden een aantal voorwaardes. De voorwaardes voor retourneren zijn:

    • De originele kaartjes en labels dienen nog aan het artikel bevestigd te zijn.
    • Het artikel dient compleet, ongebruikt en onbeschadigd te zijn.
    • Het artikel dient nog in de originele productverpakking te zitten.
    • Uit hygiënisch oogpunt kunnen kussens en dekbedden niet retour worden genomen tenzij deze verzegeld zijn of de verpakking van de artikelen zichtbaar niet open is geweest.
  • 11. Ik heb geen retourformulier meer maar ik wil wel retourneren, wat kan ik doen?

    Het retourformulier zit altijd standaard in het pakket bij levering. Zit deze er niet bij of heb je deze verloren maar wil je wel iets retourneren? Neem in ieder geval zo spoedig mogelijk contact op via 0575 583600 of de chat- of contactbutton. Vermeld hierbij altijd je ordernummer, zo kunnen we je snel en efficiënt helpen.

  • 12. Nemen jullie oude meubels mee retour?

    Eijerkamp neemt geen oude meubels mee retour.