• 7 jaar garantie
  • ruim 150 merken
  • 9.4 klantwaardering

Klantenservice

Klacht melden

Wij hechten veel waarde aan een goede service. Uw tevredenheid is voor ons het allerbelangrijkste! Heeft u een vraag, klacht of suggestie? Wij horen het graag. Zo zorgen wij ervoor dat de service van Eijerkamp continu verbetert. 

Gebruik het formulier hieronder en voeg foto's toe voor een snelle afhandeling van uw klacht.

Let op: vanwege de vele bestellingen is het momenteel bij onze Klantenservice drukker dan normaal. Het kan dus helaas iets langer duren voordat u een reactie van ons ontvangt. We streven er naar om uw klacht zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen, met de Eijerkamp service die u van ons gewend bent. Excuses voor het ongemak!

All in House service afgesloten? 
Gaat uw melding over een zitmeubel die u met het garantieplan All in House Service heeft gekocht? Dan dient u voor een snelle afhandeling rechtstreeks contact op te nemen met de servicedienst van All in House Service: telefoonnummer 055 - 357 54 11. 

neem contact op met All in House