Skip to content

Garantie & service bij Eijerkamp

Alle nieuwe meubelen uit de collectie van Eijerkamp zijn van hoge kwaliteit. Daarvoor staan we garant. Met de standaard gratis garanties en extra service geniet je zorgeloos van je nieuwe meubel(s).

GRATIS CBW GARANTIE

Eijerkamp geeft op elk nieuw meubel de wettelijke garantie volgens de normen van de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW):

  • 2 jaar volledige productgarantie;
  • Veilig en zonder risico aanbetalen;
  • Onpartijdige klachtafhandeling.

Daarbij geeft Eijerkamp altijd:

  • 1 jaar garantie op wielen en vloerdoppen;
  • 2 jaar garantie op de accu/oplader.

Slijtage en beschadigingen welke door eigen gebruik zijn ontstaan, vallen niet onder deze garantie.

EXTRA EIJERKAMP GARANTIE

Eijerkamp verlengt de CBW garantie standaard naar 5 jaar garantie op de meubelconstructie. Dit betekent 100% extra garantie op:

  • Ombouw, gelaste en gelijmde verbindingen van stoelen, fauteuils en banken;
  • Ondervering van stoelen en banken;
  • Framebreuk van boxsprings en veerbreuk van matrassen.

Slijtage en beschadigingen welke door eigen gebruik zijn ontstaan, vallen niet onder deze garantie.

Tip: Om jarenlang verzekerd te zijn van veel plezier van je meubelen is het belangrijk dat u de onderhoudstips goed volgt. Het niet goed onderhouden van uw meubelen kan leiden tot klachten die niet onder de garantie vallen.

All in House service 7 jaar garantie

All in House Eijerkamp

Just Enjoy 7 jaar zorgeloos genieten

"Door te kiezen voor All in House Service geniet je 7 jaar lang zorgeloos van jouw nieuwe bank, fauteuil of stoel. Een veilige én duurzame keuze. Just Enjoy!"

Meer info

7 JAAR ALL IN HOUSE SERVICE

Naast de CBW en Eijerkamp garantie is, tegen een aantrekkelijke meerprijs, 7 jaar All in House garantie mogelijk op o.a. vlekken, beschadigingen en constructie.

  • Service op de meeste vlekken en beschadigingen. Met optioneel kosteloos een specialist aan huis om hardnekkige vlekken te verwijderen. En een bijpassende verzorgingsset (bij lederen meubels) voor de volledige periode van 7 jaar;
  • Professionele hulp bij klachten over de meubelconstructie, losse veren, overmatig inzakken van kussens etc.;
  • Service bij calamiteiten zoals losgeraakte stiknaden, knopen, overmatig plooien van bekledingsstof.

ALL IN HOUSE SERVICE AFGESLOTEN?

Neem voor een snelle service- of klachtenafhandeling rechtstreeks contact op met de service desk van All in House via het online klachtenformulier of via 055 357 54 11.

Tip: houd het Eijerkamp ordernummer of orderformulier bij de hand.

FABRIEKSGARANTIE

Naast de wettelijke CBW en extra Eijerkamp garantie gelden voor bepaalde artikelen fabrieksgaranties. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt afgegeven door de leverancier of fabrikant. De fabrikant of leverancier kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Meer informatie over de fabrieksgarantie kunt u vinden in de documentatie van het product.

HUISREGELS CBW & EIJERKAMP GARANTIE

  • Showroom- en sale modellen, woonaccessoires, bed- en badtextiel zijn uitgesloten van de CBW garantie, dit staat vermeld op het orderformulier;
  • De aankoopdatum in de winkel of bezorgdatum aan huis is de startdatum van de garantietermijn;
  • Beschadigingen of onvolkomenheden dienen binnen 8 dagen na aankoop of bezorging te worden gemeld;
  • Schade ontstaan door eigen transport of montage valt niet onder de garantie;
  • Eijerkamp heeft altijd het recht een mankement te herstellen en het meubel eventueel op te halen voor reparatie;

UITZONDERINGEN OP CBW & EIJERKAMP GARANTIE

Product gebonden eigenschappen zijn uitgesloten van de CBW en Eijerkamp garantie, zoals:

  • Plooivorming in de bekleding;
  • Krimpnaden en kleine scheurtjes bij hout;
  • Kleurverschil met leer-, stof- en houtkleurstalen in de winkel;
  • Invloed van licht en warmte op leder en stof;
  • Werking van hout onder invloed van licht, warmte en vocht;
  • Schade die onstaat aan de vloer tijdens het gebruik van meubelen met doppen en wielen;
  • Gebruiksslijtage van doppen en wielen.

Reparaties welke buiten de gestelde CBW en extra Eijerkamp garantie vallen, worden tegen kostprijs gerepareerd. Tevens berekenen wij voorrijkosten voor een mogelijk servicebezoek. Reparaties in het buitenland vallen hier niet onder.