Skip to content

Annuleren, wijzigen & retourneren bij Eijerkamp

Lees hier alles over annuleren, wijzigen en retourneren bij Eijerkamp in Zutphen & Veenendaal en in onze online shop.

Annuleren, wijzigen & retourneren bij Eijerkamp

BESTELLING IN DE WINKEL

Een bestelling wijzigen of annuleren? De mogelijkheden hierin zijn afhankelijk van je aankoop en het moment van melden. Neem in ieder geval zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice via 0575 583600 of de chat- of contactbutton. Vermeld hierbij altijd je ordernummer, zo kunnen we je snel en efficiënt helpen.

BESTELLINGEN VIA WEBSHOP

Je online bestelling wijzigen kan kosteloos mits je bestelling nog niet verzonden is. Neem contact op met onze klantenservice via 0575 - 583600 of gebruik de chat- of contactbutton. Mocht je je online bestelling willen annuleren, dan kunt u het pakket bij levering weigeren of binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product.

Voorwaarden voor retourneren:

  • De originele kaartjes en labels dienen nog aan het artikel bevestigd te zijn.
  • Het artikel dient compleet, ongebruikt en onbeschadigd te zijn.
  • Het artikel dient nog in de originele productverpakking te zitten.
  • Uit hygiënisch oogpunt kunnen kussens en dekbedden niet retour worden genomen tenzij deze verzegeld zijn of de verpakking van de artikelen zichtbaar niet open is geweest.

ZELF RETOURNEREN PER POST

Gebruik altijd de meegeleverde adressticker en sluit het ingevulde retourformulier bij. Hiermee kunnen wij je retourzending zo snel mogelijk verwerken. Na inlevering van het pakket ontvang je een verzendbewijs. Zodra je retourzending bij ons binnen is, ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging. Zodra de retour is verwerkt, krijg je het aankoopbedrag van het artikel terug. De verzendkosten en eventuele kosten voor het inpakken van de zending zijn voor eigen rekening.

EIJERKAMP OPHAALSERVICE

Wil je grote artikelen retourneren zoals een bank of kast? Neem contact op met onze klantenservice via 0575 - 583600 of gebruik het de chat- of contactbutton voor het maken van een retourafspraak. Voor het ophalen van het meubel brengen wij 50.- in rekening.

Veelgestelde vragen over annuleren & retouren bij Eijerkamp

  • 1.  Kan ik mijn online bestelling annuleren?

    Mocht je je online bestelling willen annuleren, dan kunt u het pakket bij levering weigeren of binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. Een online bestelling (een koop op afstand), kan je altijd kosteloos annuleren (mits je voldoet aan de voorwaardes voor retourneren). Verzendkosten en eventuele inpakkosten zijn voor eigen rekening.

  • 2. Kan ik mijn online bestelling wijzigen?

    Je online bestelling wijzigen kan kosteloos mits je bestelling nog niet verzonden is. Neem contact op met onze klantenservice via 0575 - 583600 of gebruik de chat- of contactbutton.

  • 3. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

    Je kunt je bestelling eenvoudig retourneren via de volgende mogelijkheden:

    Zelf retourneren per post:

    Gebruik altijd de meegeleverde adressticker en sluit het ingevulde retourformulier bij. Hiermee kunnen wij je retourzending zo snel mogelijk verwerken. Na inlevering van het pakket ontvang je een verzendbewijs. Zodra je retourzending bij ons binnen is, ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging. Zodra de retour is verwerkt, krijg je het aankoopbedrag van het artikel terug. De verzendkosten en eventuele kosten voor het inpakken van de zending zijn voor eigen rekening.

    Eijerkamp ophaalservice:

    Wil je grote artikelen retourneren zoals een bank of kast? Neem contact op met onze klantenservice via 0575 - 583600 of gebruik het de chat- of contactbutton voor het maken van een retourafspraak. Voor het ophalen van het meubel brengen wij 50.- in rekening.

    Zelf retour brengen

    Je kunt je bestelling ook zelf retour brengen naar 1 van onze winkels. 1 van onze medewerkers in onze winkels helpt je hier graag verder mee.

  • 4. Moet ik verzendkosten betalen voor het retourneren?

    Bij online bestellingen heb je herroepingsrecht, dit betekent dat je (mits je aan de voorwaarden voor retourneren voldoet) altijd recht hebt op terugbetaling van je aankoop. De verzendkosten (of ophaalkosten) en eventuele kosten voor het inpakken van de zending zijn voor eigen rekening.

  • 5. Kan ik mijn bestelling laten ophalen door Eijerkamp?

    Wil je grote artikelen retourneren zoals een bank of kast? Neem contact op met onze klantenservice via 0575 - 583600 of gebruik het de chat- of contactbutton voor het maken van een retourafspraak. Voor het ophalen van het meubel brengen wij 50.- in rekening.

  • 6. Kan ik mijn bestelling zelf retour brengen?

    Je kunt je (online) bestelling zelf retour brengen naar 1 van onze winkels. Neem hierbij je orderbevestigingsformulier mee waar het ordernummer en je bestelling(en) op staan.

  • 7. Kan ik mijn winkelaankoop annuleren?

    Heb je spijt van je aankoop die je in 1 van onze winkels hebt gedaan? Je kunt je bestelling annuleren. Vaak kan dit niet geheel kosteloos omdat wij de artikelen speciaal voor jou laten maken. Je betaald dan meestal annulatiekosten. Neem contact op met onze klantenservice via 0575 - 583600 of gebruik het de chat- of contactbutton zodat wij kunnen kijken wat hierin voor jou mogelijk is. Je mag uiteraard ook langskomen in 1 van onze winkels zodat we je daar verder kunnen helpen.

  • 8. Kan ik mijn bestelling die ik in de winkel heb gedaan wijzigen?

    Wil je een bestelling die je hebt gedaan in de winkel wijzigen? De mogelijkheden hierin zijn afhankelijk van je aankoop en het moment van melden. Neem in ieder geval zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice via 0575 583600 of de chat- of contactbutton. Je mag uiteraard ook langskomen in 1 van onze winkels zodat we je daar verder kunnen helpen. Vermeld hierbij altijd je ordernummer, zo kunnen we je snel en efficiënt helpen.

  • 9. Wanneer krijg ik mijn geld terug wanneer ik iets heb geretourneerd?

    Heb je een bestelling geretourneerd? Wij doen ons uiterste best om het bedrag van de gedane retour zo spoedig mogelijk over te maken op het door jou doorgegeven IBAN-nummer. Staat het bedrag na 14 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice via 0575 - 583600 of gebruik het de chat- of contactbutton zodat wij dit voor je in orde kunnen maken.

  • 10. Wat zijn de voorwaardes voor retourneren?

    Voor het retourneren van artikelen gelden een aantal voorwaardes. De voorwaardes voor retourneren zijn:

    • De originele kaartjes en labels dienen nog aan het artikel bevestigd te zijn.
    • Het artikel dient compleet, ongebruikt en onbeschadigd te zijn.
    • Het artikel dient nog in de originele productverpakking te zitten.
    • Uit hygiënisch oogpunt kunnen kussens en dekbedden niet retour worden genomen tenzij deze verzegeld zijn of de verpakking van de artikelen zichtbaar niet open is geweest.
  • 11. Ik heb geen retourformulier meer maar ik wil wel retourneren, wat kan ik doen?

    Het retourformulier zit altijd standaard in het pakket bij levering. Zit deze er niet bij of heb je deze verloren maar wil je wel iets retourneren? Neem in ieder geval zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice via 0575 583600 of de chat- of contactbutton. Vermeld hierbij altijd je ordernummer, zo kunnen we je snel en efficiënt helpen.