0 Winkelwagen - 0
Winkelwagen (0)
Naar winkelwagen

Gerjanne slaapadvies

Slaapadvies

Slaapproblemen?

Valt u moeilijk in slaap? Wordt u moe wakker? Of staat u op met rugklachten? Veel slaapproblemen worden veroorzaakt door een verkeerde slaaphouding. Daarom krijgt u bij Eijerkamp een gratis consult van een gespecialiseerde fysiotherapeut. Zij bekijkt uw lichaamshouding en adviseert u over een goede matras en kussen die uw lichaam ondersteunen voor een stabiele ligging. Zo geniet u weer van een heerlijke nachtrust! 

Gerjanne Visser - onafhankelijk fysiotherapeut bij Eijerkamp: "Ik adviseer klanten met lichamelijke klachten, deze klachten verschillen van hoofdpijn tot hernia's en last van heupen en onderrug. Daarnaast werk ik als algemeen fysiotherapeut in een particuliere praktijk en geef ik lezingen bij Auping over ergonomisch goed slapen.”

Gratis en vrijblijvend slaapadvies

Zoekt u een goed bed, matras of hoofdkussen? Of wilt u advies bij de complete inrichting van uw slaapkamer? We beantwoorden al uw vragen over comfort, modelkeuze, materiaal en stijl. Bij Eijerkamp vindt u specialistisch advies en alle topmerken onder één dak. Laat u inspireren door ruim 25 sfeervol ingerichte slaapkamers, binnen elke prijsklasse. Of kom proef liggen bij Auping Plaza of in de Tempur Studio. En ontdek de uitgebreide matrasstudio met bekende merken als NormaSealyHülsta en Eastborn.

Afspraak maken:


Maak direct een afspraak met een van onze specialisten van de slaapafdeling:

Wist u dat....?

  • We draaien gemiddeld 20 tot 40 keer per nacht.
  • Buikslapen is belastend voor nek en onderrug.
  • Buikslapers moeten niet te zacht slapen, geen topper en zelfs een boxspring is vaak minder geschikt.
  • Veel mensen gaan vanwege een te hard matras in een halve buiklig liggen.
  • De ideale kamertemperatuur van de slaapkamer is tussen de 14 en de 20 graden.
  • Beeldschermen zorgen er voor dat u minder goed slaapt, één uur voor het slapen kunt u beter niet meer naar een telefoon of computerscherm kijken.
  • Alcohol zorgt ervoor dat u snel in slaap komt, maar ook dat u minder diep slaapt zodat je de volgende ochtend minder uitgerust wakker wordt.
  • We zijn 's ochtends langer dan ’s avonds, omdat onze tussenwervelschijven zich herstellen.

Niet alleen een goed matras zorgt voor een fijne nacht, maar juist de combinatie van een goed matras (en eventueel een topper), bedbodem, hoofdkussen én dekbed! 

Matrassen bedbodem dekbedden hoofdkussens